Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Ψηφιακές γειτονιές

Με μεγάλο ενθουσιασμό παρακολουθώ τις τελευταίες ημέρες τις εξελίξεις από τη διοργάνωση ενός μεγάλου event από μια πολύ δυνατή ομάδα από αγαπημένους μου bloggers, όπως είναι οι "Μικροί Μεγάλοι".

Οι ψηφιακές γειτονιές, μια συνάντηση μαμάδων και μπαμπάδων bloggers, αλλά και πολλών καταξιωμένων επαγγελματιών στον τομέα των "ψηφιακών μέσων επικοινωνίας/δικτύωσης" είναι μια μοναδική ευκαιρία για όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το blogging ή είναι νέοι στο blogging (όπως εγώ χαχαχαχαχα) και θέλουν να μάθουν tips και χρήσιμα τεχνικά θέματα, από καταξιωμένους και εμπειρους bloggers.

Αυτό όμως που με συγκινεί περισσότερο σε όλα αυτά, είναι το ότι γίνονται από γονείς, που μέσα στο τρέξιμο, το άγχος, τον πανικό και τις δυσκολίες της καθημερινότητας βρίσκουν καθημερινά μια διέξοδο βγαίνοντας να "πάρουν μια ανάσα" στην ψηφιακή τους γειτονιά, να τα πουν με αγαπημένους φίλους, να ανταλλάξουν απόψεις, να παρηγορηθούν, να αισθανθούν ότι δεν είναι μόνοι...

Με αφορμή το πρόσφατο ποστ της αγαπημένης μου Άσπας, "Ψηφιακές γειτονιές - Μια ιδέα που έχει έρθει η ώρα της", μου ήρθαν στο μυαλό οι αναμνήσεις από την ομιλία μου στο συνέδριο Mamamila, στο οποίο είχα κάνει την ίδια αναφορά ("Τίποτα δεν μπορεί να αντισταθεί σε μια ιδέα που έχει έρθει η ώρα της") όταν μιλούσα για το πώς αποφάσισα να ξεκινήσω το letsgogreen, μια ιδέα που δούλευα στο μυαλό μου για πολύ καιρό...
Καταλαβαίνω ακριβώς το συναίσθημα, γιατί πραγματικά έρχεται η ώρα που η ιδέα αυτή σε συνεπαίρνει, σε καταλαμβάνει ολοκληρωτικά και σε ωθεί στο να τα δώσεις όλα για να τα καταφέρεις...Είναι μοναδικό αυτό το συναισθημα που σε κάνει δημιουργικό, τολμηρό, ακούραστο...δυνατό!!!

Και αν οι "Ψηφιακές γειτονιές" προέκυψαν από όλη αυτή την αγάπη, από αυτό το χείμαρρο συναισθημάτων και ιδεών...εγώ θέλω να είμαι ΕΚΕΙ για να πάρω εκτός από τις τεχνικές γνώσεις, τη θετική ενέργεια, την έμπνευση, την αισιοδοξία μιας ομάδας γονιών που επιμένουν να ονειρεύονται και να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα!!

Καλή επιτυχία, θα είμαστε όλοι εκεί!!!!





4 σχόλια:

  1. Κατερίνα σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται πως θα είμαστε και εμείς εκεί!! Ό,τι καλύτερο Άσπα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι μου γλυκό πολύ χαίρομαι που θα τα πούμε από κοντά και πάλι!
    ...We have to stop meeting like this...χαχαχαχαχαχα!

    Φιλάκια γλυκά
    Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχα!! Έλα ντε...Και εγώ χαίρομαι που θα τα πούμε πάλι Ειρήνη μου...Τουλάχιστον τώρα Θα έχουμε μια ολόκληρη μέρα να εξαντλήσουμε όλα τα θέματα (χααχαχαχαχαα)!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή